Bos días!
Espero que todos esteades ben, comecemos coas actividades!
2º curso:
Aquí achego unha actividade de unir, sobre comida: Delicious Food!
Tan so debedes relacionar cada imaxe co nome que lle corresponda. Ó ver cada imaxe podedes dicir en alto o seu nome, así revisaredes o vocabulario traballado na aula.
6º curso:
Para vós creei un test: What are they wearing?
Consiste en escoller a descripción correcta para cada persoa co seu estilo.
Non vos confiedes! Ten trucos!
3º curso:
Recordades que estibemos falando sobre: "There is/There are" na escola?
Estas palabras significaban: "haber".
En moi resumidas contas, "There is" era para singular (para unha soa cousa, animal, persoa...) e "There are" usábase para o plural (máis de unha cousa, animal, persoa...), recordades?
Nesta imaxe, tentade decir o que vedes, o que hai, usando "There is".
Aínda que non o hai, propoño o seguinte exemplo: "There is a crocodile" ou "Hai un cocodrilo".
Escribide nun papel, ou enviádemo por correo electrónico, como máis cómodo vos resulte!
Podédesme dicir tamén cal é o voso animal favorito!
Pasade un bo día!
E preguntade calquera cousa que necesitedes!
Unha aperta,
Celia.
http://ceipsanramonmoeche.blogspot.com.es/search/label/CLUB DE LETRAS
- BLOGUE
- BIBLIOTECA
- ENDL
- EDUCACIÓN FÍSICA
- EDUCACIÓN INFANTIL
- INGLÉS
- MÚSICA
- PLÁSTICA
- DEPARTAMENTO DE ORIENTACIÓN
- SECRETARÍA
- PRIMEIRO CICLO
- SEGUNDO CICLO
- TERCEIRO CICLO
- COMEDOR
- OBXECTOS PERDIDOS
- METEOMOECHE
- EDVIARIA
- CHISTÍN
- BIBLIOTECA_CREATIVA
- BIBLIO_SOLIDARIA
- ROBÓTICA
- RELIXIÓN
- REVISTA "O PAPAGAIO"
- TRANSPORTE
- CLUBE_DE_LETRAS
- RADIO 23
- ANPA
- LECTURA E FAMILIAS
- HÁBITOS SAUDABLES
martes, 17 de marzo de 2020
Subscribirse a:
Publicar comentarios (Atom)
Ningún comentario:
Publicar un comentario
Lembramos aos usuarios do blogue que para publicar un comentario hai que ter en conta que debemos utilizar un vocabulario e ortografía axeitados e sempre co debido respecto. Non se aceptarán comentarios que sexan faltas de respecto ou conteñan vocabulario indebido.