Estamos xusto no medio e medio da semana, e realmente é preferible estar no medio da semana ca estar no medio de dous cocodrilos...
Non é así?
Comezamos!
Infant Education:
Estibemos mirando os dinosaurios a semana pasada, que vos parece que lle botemos un ollo ás partes do seu corpo?
Bótallo aquí: Dinosaurs Body Parts!
Despois podes facer algún dos seguintes puzzles:
T- Rex
Stegosaurus
Triceratops
Pterodactyl
Brontosaurus
Para continuar, podes facer a seguinte actividade! Atopa as parellas de dinosaurios, e di que parte do corpo son, a ver se te acordas!
Find the pair
A seguinte é moi difícil...tes que unir cada parte do corpo co son do seu nome! Listen to the sound of: dinosaurs body parts!
2nd grade:
Hoxe temos un video moi gracioso para vós!
Despois de velo, inventa tres combinacións de comida que resulten chistosas! Pregúntalles ós teus familiares (en inglés) se lles gusta, tal e como se fai no video. Podes tamén escribir a comida que inventaches nun papel e enviarmo ó correo!
Have fun!
Pasádeo ben!
6th grade:
Primeiro de tod, botádelle un ollo á presentación que engado a continuación. Nela explícase con detalle como se usa: a, an, some, any, much, many (como tedes no voso libro) e un extra: a lot of.
Quero engadir unha curta explicación sobre "a lot of". Pódese usar en lugar de "much" e "many", en calquera tipo de frases, non cambia o significado. Pero é importante usalo en frases afrimativas con nomes incontables, no que, segundo a norma xeral, se debera usar much, xa que esta non soa demasiado ben. Por exemplo, dicir: "I have a lot of water" soa moito mellor ca "I have
Imaxino que esto soa como demasiado, pero xa coñecedes máis da metade. Esta presentación serviranos para solventar dúbidas, se é que as tiñades e para extender un pouco o voso coñecemento. Ánimo! Presentation
En canto a actividade, hoxe centrarémonos en: much e many. Aquí queda o traballo a facer: much, many, a lot of
Por favor, non miredes á explicación do principio, é moi confusa. Para completala usade a presentación, ou preguntádeme a min.
Por se alguén quere revisar, engado todo o que estivemos a traballar sobre este tema ata agora.
- countable or uncountable
- a or an
Some/any video
- a/an/some/any
- a, an, some, any
1st grade:
Hoxe imos a familiarizarnos coa expresión de capacidade: "can".
Para facelo, imos ver se podedes adiviñar que animal esta a falar!
Guess who!
Esto foi todo por hoxe compañeiros e compañeiras!
Deica mañá!
Ningún comentario:
Publicar un comentario
Lembramos aos usuarios do blogue que para publicar un comentario hai que ter en conta que debemos utilizar un vocabulario e ortografía axeitados e sempre co debido respecto. Non se aceptarán comentarios que sexan faltas de respecto ou conteñan vocabulario indebido.