Boas familias,
O último día de curso pasámolo en grande! Comezamos a mañá graduando o alumnado de 5º de infantil e de 6º de primaria, despois fixemos o tradicional partido de alumnado contra profesorado e finalmente recibimos as vacacións cunha GRAN FESTA DA AGUA.
E agora si que si... FELIZ VERÁN A TODOS E TODAS! Vémonos en setembro!





Ningún comentario:
Publicar un comentario
Lembramos aos usuarios do blogue que para publicar un comentario hai que ter en conta que debemos utilizar un vocabulario e ortografía axeitados e sempre co debido respecto. Non se aceptarán comentarios que sexan faltas de respecto ou conteñan vocabulario indebido.