xoves, 25 de xuño de 2026

ÚLTIMA DÍA DO CURSO, FELIZ VERÁN A TODOS E TODAS!

 Boas familias, 

O último día de curso pasámolo en grande! Comezamos a mañá graduando o alumnado de 5º de infantil e de  6º de primaria, despois fixemos o tradicional partido de alumnado contra profesorado e finalmente recibimos as vacacións cunha GRAN FESTA DA AGUA. 

E agora si que si... FELIZ VERÁN A TODOS E TODAS! Vémonos en setembro!








Ningún comentario:

Publicar un comentario

Lembramos aos usuarios do blogue que para publicar un comentario hai que ter en conta que debemos utilizar un vocabulario e ortografía axeitados e sempre co debido respecto. Non se aceptarán comentarios que sexan faltas de respecto ou conteñan vocabulario indebido.