xoves, 25 de maio de 2023

ACERTIXO Nº9 - VENRES 26 DE MAIO

SOLUCIÓNS ACERTIXO Nº 9

INFANTIL: o reloxo

PARABÉNS: BRIANA, MARTÍN, MARIO, NOEL, ANTÍA, ERIN, ISABELLA, KAREN, UXUE, PAULA, NOA E ADRIÁN

NIVEL 1: podían verse duos cans, un hombe, paxaros, balea, golfiño, ....

PARABÉNS: ANDER, ÁLVARO, ASIER, JOSUÉ, UXÍO, JULIA, MARTÍN, SERGIO, LÍA, ABRAHAM, ADRIÁN, ESTELA, VALERIA ALEXIS

NIVEL 2: 3 camisas (unha de cada tipo) e 4 cans

PARABÉNS: OIHANE, CAROLINA, MARÍA, LOLA E HÉCTOR.

 

 

 ACERTIXO Nº 9 - VENRES 26 DE MAIO

 

INFANTIL: teño agullas e non sei coser, teño números e non sei ler. Quen son?


NIVEL 1: Mira ben esta imaxe e descubre os animais que hai nela. Cales ves?



NIVEL 2: 

María e Xulio atópanse á saída do colexio. María dille a Xulio:

- Que camiseta tan fermosa levas, Xulio!

- Pois mira - responde el- todas as camisetas que teño son brancas menos dúas; todas son azuis menos dúas e todas teñen debuxos menos dúas. A ver se acertas cantas camisetas teño de cada tipo?

- Pois debes ter,... Buf! Moi ben, escoita a ver se adiviñas ti cantos cans teño na miña casa. Mira, nun cuarto cadrado teño un en cada esquina, cada can ten outro a cada costado, e cada un deles ten outro diante, Cantos cans teño?

- Menuda, María! Isto aínda é maís difícil que o problema das camisetas. 


A ver se sabedes cantas camisetas ten Xulio e cantos cans ten María.



 

 

Ningún comentario:

Publicar un comentario

Lembramos aos usuarios do blogue que para publicar un comentario hai que ter en conta que debemos utilizar un vocabulario e ortografía axeitados e sempre co debido respecto. Non se aceptarán comentarios que sexan faltas de respecto ou conteñan vocabulario indebido.